Лабораторна робота №8-9

Тема. Особливості навчання у педагогічному ВНЗ.

Мета. Ознайомитись з історією розвитку університету та інституту, виявити специфіку навчання у ВНЗ, сприяти успішній адаптації першокурсників до ВНЗ.


Питання, що виносяться для вивчення:

1. Історія розвитку інституту математики, фізики, технологічної освіти та інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

2. Структура ВНЗ. Правила внутрішнього розпорядку ВНЗ. Організація студентського самоврядування у вищому навчальному закладі.

3. Основні форми організації навчання у вищому педагогічному закладі освіти (лекції, практичні заняття, самостійна робота студента, курсові і дипломні проекти, різні види практик).

4. Суть навчально-пізнавальної діяльності студентів під час різних навчальних занять.

5. Види і форми контролю знань.

Завдання для самостійної роботи

1. Підготуйте доповідь на тему «Історія Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського», користуючись сайтом ВДПУ.

2. Напишіть есе на тему: «Що би я хотів змінити в університеті?».

3. Будьте дослідниками! З’ясуйте, хто був першим ректором вашого університету? Яким був його внесок у розвиток університету? Де знаходилось перше приміщення університету?

4. Дізнайтеся про роботу студентського парламенту та профкому університету, познайомтеся з лідерами. Які функції вони виконують?

5. Які якості викладача ВНЗ сприяють покращенню якості навчально-виховного процесу у вищій школі?

6. Які якості мають бути властиві професійному лектору? Якими уміннями він має володіти?

7. Як доцільно конспектувати лекцію, щоб легше запам’ятати навчальний матеріал?

8. Поміркуйте, як зробити так, щоб практичні заняття стали цікавими і корисними. Які прийоми, методи може використати викладач з цією метою?

9. На які теми вам було би цікаво писати дипломну роботу з педагогіки?

10. Тренінг: прийоми конспектування лекції.

Відповіді:



3. У вересні 1912 року директором інституту було призначено статського радника, кандидата богослов'я М.Д. Запольського, який обіймав цю посаду до 1922 року.
М.Д. Запольський народився 1871 року в Уфимській губернії в родині службовця. Закінчив Московську духовну академію. З 1902 року протягом десяти років працював у Казанському вчительському інституті, а в керованому ним Вінницькому інституті викладав педагогіку та психологію. Це була дуже освічена людина, енергійний організатор навчального процесу.

4. Первинна профспілкова організація Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ПРОФКОМ ?

·     ПРОФКОМ на всіх рівнях представляє та захищає твої права та інтереси.

·     Без згоди ПРОФКОМУ тебе не можуть відрахувати з університету.

·     Без згоди ПРОФКОМУ тебе не можуть виселити з гуртожитку.

·     Завдяки ПРОФКОМУ ти можеш відпочити під час навчання та канікул.

·     Завдяки ПРОФКОМУ ти можеш під час занять оздоровлюватись в санаторії-профілакторії ВДПУ „Педагог”.

·     ПРОФКОМ може оформити для тебе всі види матеріальної допомоги .

·     Завдяки ПРОФКОМУ ти можеш знайти собі тимчасову роботу під час навчання та під час канікул.

·     Завдяки ПРОФКОМУ ти можеш працювати в студентських сільськогосподарських загонах та ремонтних бригадах.

·     В ПРОФКОМІ ти можеш оформити собі міжнародні студентські квитки.

·     Завдяки ПРОФКОМУ ти можеш змістовно проводити своє дозвілля(пільгові квитки в кіно, театр, абонементи в басейн та спортклуби, туристичні поїздки, участь в акціях та флешмобах).

·     Лише ПРОФКОМ розповість тобі про твої права і навчить їх самостійно захищати.

5. Дипломатичність, відношення до студентів як до рівноправних дорослих, колег, що можуть адекватно спілкуватись та навчатись.

6. Йому мають бути властиві уміння контролювати велику кількість людей, організовувати, не боятися великої аудиторії студентів, цікаво росповідати (адже студенти дуже люблять спати на парах).
7. Потрібно навчитись вловлювати тему, записувати основне, створити умовні позначення, гарно оформлювати конспект(що допоможе краще в ньому орієнтуватись).
8. Для мене практичні заняття завжди цікаві, адже я обрав професію яку хотів. Але щоб ще більше зацікавити учнів потрібно працювати разом з ними, ділитись досвідом.

9. Мені було б цікаво писати дипломну з педагогіки на тему "Вирішення конфліктів між учнями, або учнем та вчителем" адже це дуже сильно допоможе майбутньому педагогу.



Комментариев нет:

Отправить комментарий