Лабораторна робота №15

Професійне становлення та зростання педагога професійного навчання в галузі комп’ютерних технологій

Мета. Набути теоретичних знань про професійне становлення та зростання педагогапрофесійного навчання в галузі комп’ютерних технологій, ознайомитися з етапами і шляхами професійного становлення майбутнього педагога; розуміння інновацій в освіті розвиток мотивації до самовдосконалення.

Питання для вивчення:
1. Передовий педагогічний досвід, пошукова дослідницька робота педагогів.
2. Охарактеризуйте поняття «самоосвіта», «самовиховання» та «саморозвиток»?
3. Знайдіть у словниках та випишіть поняття: «професійне становлення» , «модернізація», «педагогічна система».
4. Особливості організації робочого дня студента.
5. Активність як головна умова успішності у навчанні та життєвого успіху.
6. Проаналізуйте модель системи багаторівневого педагогічної освіти (за В. А. Сластьоніним)

Завдання для самостійної роботи
1. Проведіть тренінг «Крісло успіху», «Візитівка», візуалізація майбутнього.
2. Зробіть рефлексію та продовжить речення: «Для мене було відкриттям…», «Я зробила висновок…», «Мені залишилося незрозумілим…», «Мені сподобалась тема…», «Мені здалася складною тема…», «Тепер я впевнена, що…», «Мені б хотілося…», «Я планую…» та ін.
3. На основі зразка індивідуального плану професійного самовиховання майбутнього педагога (табл. 16.1) складіть власний план самовиховання.

План професійного самовиховання майбутнього педагога
Завдання
Шляхи та засоби
Терміни
1
2
3
І. Із розвитку пізнавальних умінь
Тренуватися в угадуванні внутрішнього стану учнів за зовнішніми проявами поведінки
1 рік
1. Розвивати в собі педагогічну спостережливість
Проявляти більш щирий інтерес до особистості кожного з учнів
1 місяць
2. Навчитися керувати своїми почуттями
При надмірному хвилюванні використовувати самозаспокоєння, самовідволікання. Здійснювати самоконтроль
6 місяців
3. Розвивати в собі дотепність та оперативність
Тренуватися у розв’язуванні педагогічних задач експромтом, але з наступним критичним аналізом
Протягом року
II. Із розвитку конструктивних умінь
Усі справи чітко розраховувати та планувати
2 тижні
1. Навчитися складати конкретні плани різних заходів
Вивчити плани досвідчених педагогів, засвоїти основні логічні схеми планів, скласти варіанти планів і обговорити їх із досвідченими вчителями
1 тиждень
III. Із розвитку комунікативних умінь
Тренуватися в передкомуні-кативному орієнтуванні, контактах, особливо з незнайомими людьми
6 місяців
1. Подолати надмірну соромливість у спілкуванні
Учитися не думати про себе під час спілкування
2 місяці
2. Розвивати в собі товариськість
Користуватися будь-якою можливістю проявити ініціативу в спілкуванні
6 місяців
IV. Із розвитку інформаційних умінь
Вивчати літературу з вибраної проблеми
1 місяць
1. Навчитися виразному читанню
Тренуватися в голосному виразному читанні. Проаналізувати записи своєї мови
1 тиждень
2. Навчитися коротко, але змістовно виступати на зборах
Користуватися можливістю висловити свою думку перед аудиторією. Виступати за планом: а) про що хочу сказати; б) що про це хочу сказати; в) що пропоную
1 місяць
V. Із розвитку організаторських умінь: навчитися навичкам самоконструювання, самонаказу та самоконтролю
У процесі практичних педагогічних справ тренуватися в самоінструктуван
3 місяці

Творчий проект «Яким я уявляю себе через 5 років» або «Лист із майбутнього»

Комментариев нет:

Отправить комментарий